Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Trist

Av marina pautamo - 25 april 2011 20:40

Skolan börjar imorgon igen men en kort vecka som tur är bara 3 dagars vecka på grund av konsert men skönt nästa vecka fullt upp nästan alla dagar som man måste passa tider bara en dag jag inte behöver göra det. Konstigt kan man tycka men det är inte så konstigt om man har tandställning är med i en förening går konfirmation och massa annat så då blir det lite fler tider att passa men efter nästa vecka så är man inte heller konfirmand längre utan då har man haft konfa gudstjänsten som man ska ha trist är det för det har varit väldigt roligt med kanfan nu så man vill inte sluta som konfirmand men men kanske man ska börja med ledarskola till hösten så får man ju vara men andra konfirmander i ett antal år och vara på läger och vara med under speciella dagar och högtider.



Det är länge sedan som jag har skrivit så här mycket men jag kan bara säga att jag höll mig inte från magsjukan fick den i förgår men mådde mycket bättre igår och har varit i kyrkan idag så jag har då blivit helt frisk från att vara sjuk i 2 dagar. Men annars har jag alltid mått bra oavsett vad som gått på skolan och inte förrän denna gången blev jag sjuk efter att 3 stycken har varit sjuka före mig men men man vet ju inte när man blir sjuk plötsligt kan man få en döds sjukdom och dö men det brukar aldrig bli så allvarligt när man blir sjuk men man får akta sig för man kan bli sjuk vilken sekund som helst det är många som blir sjuka när dem är med folk hela dagarna och får hälsa och prata och inte vet om att dem kanske är förkyld eller har någon sjukdom som man kan få så man får se upp väldigt mycket när det gäller sjukdomar. 



Snart är det sommarlov härligt bara några få veckor kvar av skolan 4 hela veckor sen några dagars ledighet sen gå till tisdag och bli helt lediga efter det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marina pautamo - 23 december 2017 11:23

Ja imorgon är det jul. Sen igår började ledigheten från jobbet. Nu är jag ladeig i t å veckor och det ska bli skönt att inte behöva åka någonstans när man inte måste fara iväg. Alla julklappar (nästan) är i slagna. Alla har inte hunnit komma som jag ...

Av marina pautamo - 9 november 2017 14:10

Torsdag idag och denna dagen är snart till ända. Första veckan tilllbaka på gamla jobbet har gått bra. Fick börja vecakn med att städa lite på jobbet. Annars har jag gjort olika julpyssel som går att ha som inspiration till när det blir dags att göra...

Av marina pautamo - 29 oktober 2017 19:34

Ja idag är det söndag och vad ar man gjort idag då, inte så mycket. Suttit hemma och tittat på tv. Sen på eftermiddagen har vi farit till Lappträsk och tit på Långforsens restaurang. Imorgon måndag och sista praktikveckan börjar.    Ha det bra al...

Av marina pautamo - 28 oktober 2017 20:45

Hej! Nu var det länge sedan jag skrev på bloggen. Men jag har haft fullt upp. Jag har flyttat till Marielund i Haparanda. Till en lägenhet. Vad mer har hänt sedan sist, jo att jag har börjat jobba efter gymnasiet. Jag jobbar på industriområdet i Ha...

Av marina pautamo - 22 januari 2015 09:40

Idag har man inga lektioner eftersom det är mässa på skolan. En föreläsning om Emric har vi varit på och nu väntar vi på nästa där vi ska få höra om Kalix Kommun. Idag far man hem tidigare än vad man brukar göra och det ska bli skönt. Hemma ska jag s...

Presentation


Lite annorlunda än sist denna gång med glasögon och utan smink

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards