Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Usch

Av marina pautamo - 12 maj 2011 21:13

Har en spricka i tanden som har blivit 2 stycken inte roligt men ska se om den far bort själv eller om jag får ut den nästa vecka när jag ska till tandläkaren. Tanden är väldigt lös det har den snart varit i 2 år och dem har inte tagit bort hade dem inte gjort operationen i tänderna så hade jag inte haft någon tand som satt löst men då hade jag haft 2 tänder som var i tandköttet snett som inte vill komma fram. Men det är ju vad man får göra när man måste till tandläkare för att fixa tänderna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marina pautamo - 23 december 2017 11:23

Ja imorgon är det jul. Sen igår började ledigheten från jobbet. Nu är jag ladeig i t å veckor och det ska bli skönt att inte behöva åka någonstans när man inte måste fara iväg. Alla julklappar (nästan) är i slagna. Alla har inte hunnit komma som jag ...

Av marina pautamo - 9 november 2017 14:10

Torsdag idag och denna dagen är snart till ända. Första veckan tilllbaka på gamla jobbet har gått bra. Fick börja vecakn med att städa lite på jobbet. Annars har jag gjort olika julpyssel som går att ha som inspiration till när det blir dags att göra...

Av marina pautamo - 29 oktober 2017 19:34

Ja idag är det söndag och vad ar man gjort idag då, inte så mycket. Suttit hemma och tittat på tv. Sen på eftermiddagen har vi farit till Lappträsk och tit på Långforsens restaurang. Imorgon måndag och sista praktikveckan börjar.    Ha det bra al...

Av marina pautamo - 28 oktober 2017 20:45

Hej! Nu var det länge sedan jag skrev på bloggen. Men jag har haft fullt upp. Jag har flyttat till Marielund i Haparanda. Till en lägenhet. Vad mer har hänt sedan sist, jo att jag har börjat jobba efter gymnasiet. Jag jobbar på industriområdet i Ha...

Av marina pautamo - 22 januari 2015 09:40

Idag har man inga lektioner eftersom det är mässa på skolan. En föreläsning om Emric har vi varit på och nu väntar vi på nästa där vi ska få höra om Kalix Kommun. Idag far man hem tidigare än vad man brukar göra och det ska bli skönt. Hemma ska jag s...

Presentation


Lite annorlunda än sist denna gång med glasögon och utan smink

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards