Alla inlägg den 29 april 2011

Av marina pautamo - 29 april 2011 09:47

Idag är man ledig från skolan tack vare rockkonserten. Skönt men ändå finns det saker som man måste göra. UN har jag börjat städa fast att jag inte har ätit något men det ska göras under dagen så man kan ju lika börja nu på morgonen då när man har som allra minst att göra. Så får man se sen vad man ska göra imorgon är det valborgsmässoafton och då ska man spendera hela dagen i Kalix. FÖr att man ska sjunga i församlingsgården med kören. det ska bli så härligt att få sjunga in våren och dagen efter så är det första maj gud så skönt då är det inte många dagar tills man fyller år och då är man femton. Fast den dagen jag fyller år så är det på en Tisdag inte bra för att då har vi inte så bra lektioner. Men helgen föra jag fyller år så har vi konfirmation. Det känns konstigt att ha så mycket på så kort tid. 

Presentation


Lite annorlunda än sist denna gång med glasögon och utan smink

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards